افزایش اندازه آلت تناسلی به روش پنیمور

این روش، یکی از روش‌های امن و معتبر برای بزرگ کردن الت است. روش پنیمور سال‌های زیادی است که در آمریکا و اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد و اکثر افرادی که به‌طور دقیق این روش طبیعی ‌را اجرا کردند، نتایج خوبی از آن گرفتند.

در این روش بزرگ کردن الت، ابتدا لازم است تا آلت تناسلی خود را به مدت ۱ دقیقه به کمک حوله‌ای گرم کنید که از قبل گرم شده است. برای گرم کردن آلت نیز می‌توانید آن را به مدت ۳۰ ثانیه زیر آب گرم بگیرید.

دلیل گرم کردن آلت، افزایش گردش خون در این ناحیه است. بعد از گرم شدن آلت، سر آن را بگیرید و به جلو بکشید. دقت کنید که سر آلت را محکم فشار ندهید تا خون رسانی به‌درستی انجام شود.

آلت را نیز باید به‌نحوی بکشید که احساس درد در آن به وجود نیاید. این کار را ۱ دقیقه انجام دهید و بعد از آن آلت را به مدت ۱۰ ثانیه رها کنید و به آن استراحت دهید. این کار را می‌توانید ۱۵ تا ۲۰ بار تکرار کنید.

بعد از تمام شدن این مرحله، به مدت ۱۰ دقیقه به آلت خود استراحت دهید. وقتی ۱۰ دقیقه استراحت تمام شد، نوبت به تمرینات گردش خون و رشد می‌رسد. در این مرحله سر آلت تناسلی را بگیرید و با دست دیگر خود، ضرباتی را به ‌آرامی به آن بزنید.

دقت کنید که نباید به نقاط حساس مثل بیضه‌ها ضربه‌ای وارد شود. علاوه بر این شدت ضربات نیز باید آرام باشد تا آسیبی به آلت تناسلی نرسد. شما می‌توانید این تمرین را ۳۰ بار تکرار کنید. در آخر آلت تناسلی خود را با کمک لوبریکنت یا یک ماده لیزکننده ماساژ دهید.

در روش پنیمور، آلت تناسلی نباید سفت باشد و تمام تمرینات باید در حالتی انجام شوند که آلت تناسلی به نعوظ نرسیده است. انجام این روش به‌صورت مداوم می‌تواند تاثیر زیادی در بزرگ شدن آلت بگذارد. بنابراین بهتر است این تمرینات را به‌طور مداوم انجام دهید و اثرات آن را بعد از یک ماه مشاهده کنید.

 

برگرفته از کارگاه تخصصی سکس تراپی و تربیت درمانگر جنسی دکتر روح اله بای:اولین و تنها فوق دکترای و فلوشیپ تشخیص و درمان اختلالات جنسی در ایران و آسیا-بخش درمانهای خانواده دانشگاه علوم پزشکی USM،عضو هیات علمی مرکز جهانی مطالعات خانواده و ریاست گروه سلامت جنسی انجمن مطالعات خانواده ایران

لطفا جهت تعیین وقت ویزیت و هماهنگی سخنرانی ها یا شماره های بالای صفحه تماس حاصل فرمایید

09901911019

یا روی لینک واتس اپ زیر کلیک کرده و پیام بدهید

https://wa.me/989901911019

مدیر سایت

فرداکلینیک:مرکز فوق تخصصی آموزش و درمانهای جنسی،زناشویی،کودکان و خانواده تحت نظارت دکتر روح اله بای:اولین فلوشیپ و فوق دکترای سکس تراپی(تشخیص و درمان اختلالات جنسی)و خانواده درمانی:بهش درمانهای خانواده دانشگاه علوم پزشکی USM ریاست گروه سلامت جنسی انجمن مطالعات خانواده ایران و مدیر فرداکلینیک(گروه بهسازی فردا)

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

ویبراتور های نسل جدید بایل دارای بالاترین سطح رضایت مصرف کننده و چهار استاندارد کیفیت جهانی


سوالی دارید؟ واتساپ جوابگوی شما هستیم.