بهترین سکس تراپیست ایران،بهترین سکستراپیست ایران

 

شاید برای شما یا نزدیکان شما هم پیش آمده است که از وجود مشکلات جنسی و زناشویی رنج برده و بدنبال راه و روشی برای حل آن باشید. در این مواقع معمولا اولین اقدام این است که در اینترنت جستجو کرده و سعی میکنیم از درمانهای خانگی مشکلات جنسی آگاهی پیدا کنیم. از دارچین و زنجبیل و سیاه دانه تا شکل مختلفی از قرص دارو ها به تعداد موهای سرتان برای شما پیشنهاد می شود. شاید انجام اینگونه اقدامات در کوتاه مدت کمک اندکی به مسأله شما باشد ولی تجربه علمی و تحقیقات نشان داده است که برای اکثر موارد و بیشتر مشکلات جنسی اینگونه مداخله ها به دلسردی و یاس بیشتر ختم می گردد.

با گذر زمان وضعیت وخیم تر می گردد و شما احساس می کنید که بایستی از کسی کمک بگیرید. باز هم معمولا اگر خجالت و شرم اجازه بدهد ممکن است چند نفری از دوستان آشنایان یه شما مشاوره های جنسی بدهند. و باز هم متاسفانه تجربه و تحقیقات علمی نشان داده است که این مشاوره ها و درمان های پیشنهادی جنسی و زناشویی به این خاطر که بنیان علمی نداشته و صرفاً برگرفته از تجربه شخصی فرد است نمیتوان آبی بر آتش شعله ور درون شما باشد.

نهایتا شما به این نتیجه می رسید که بایستی از یک متخصص در این امر کمک بگیرید. از خودتان میپرسید کدام متخصص می تواند در درمان مشکل جنسی کمک کند؟ من برای مشکل جنسی ام از کدام متخصص باید کمک بگیریم یا برای مسأله جنسی ام به کدام متخصص مراجعه کنم؟ و… بسیاری از این دست سوالات…

حال اگر با اصطلاحاتی مانند سکس تراپی،سکس تراپیست،متخصص مشکلات جنسی،سکسولوژ،سکسولوژیست ،مشاور جنسی،روانشناس جنسی ، درمانگر مشکلات جنسی زناشویی،خانواده درمانگر جنسی زناشویی،تخصص سکس تراپی،تخصص تشخیص و درمان اختلالات جنسی و.. آشنا باشید به سراغ اینترنت می روید و شروع میکنید به جستجو و سوال پرسیدن از گوگل عزیز و تازه شروع ماجراست……!!

بهترین سکس تراپیست ایران کیست؟بهترین سکس تراپیست؟ بهترین درمانگر مشکلات جنسی در ایران چه کسی هست؟بهترین متخصص سکس تراپی؟بهترین درمانگر مسایل جنسی کیست؟بهترین فوق تخصص درمان مشکلات جنسی در ایران کیست؟اولین متخصص درمان مشکلات جنسی در ایران؟بهترین پزشکان متخصص سکس تراپی در ایران؟بهترین پزشکان فوق تخصص سکس تراپی در ایران؟معرفی پزشک سکس تراپیست خوب در ایران؟اولین درمانگر مشکلات جنسی در ایران کیست؟بهترین سکستراپیست ایران؟با تجربه ترین متخصص مشکلات جنسی کیست؟از کجا میتوانم یک متخصص مشکلات جنسی خوب و با تجربه پیدا کنم؟ معرفی سکس تراپیست خوب.معرفی سکس تراپیست های خوب تهران. متخصص سکس تراپی خوب؟معرفی بهترین سکس تراپیست های ایران.معرفی سکس تراپی های خوب ایران.ده بهترین سکس تراپیست.معرفی بهترین کلینیک مشکلات زناشویی در تهران.کلینیک مشکلات زناشویی.کلینیک مشکلات مردان در تهران.سکس تراپیست های تهران.پنج بهترین سکس تراپیست های ایران.معرفی سکس تراپی های خوب ایران درمان مشکلات جنسی؟بهترین سکستراپیست؟ سکس تراپیست خوب در غرب تهران.بهترین کلینیک مشکلات زناشویی در تهران.سکس تراپیست خوب در شمال تهران.سکس تراپیست خوب در شرق تهران.معرفی سکس تراپیست در تهران.معرفی سکس تراپیست با تجربه در سعادت آباد تهران.معرفی سکس تراپیست خوب در غرب تهران.بهترین مرکز سکس تراپی تهران.معرفی بهترین مرکز سکستراپی غرب تهران.بهترین کلینیک سکس تراپی تهران.بهترین مرکز درمان مشکلات جنسی در تهران..بهترین معرفی سکس تراپیست خوب در سعادت آباد.معرفی متخصص با تجربه در زمینه سکس تراپی و مسایل جنسی زناشویی؟ بهترین متخصص و مشاوره جنسی در ایران کیست؟اولین فارغ التحصیل سکس تراپی در ایران کیست؟معرفی درمانگر خوب برای مشکلات جنسی و زناشویی؟معرفی روانشناس جنسی خوب در ایران؟بهترین سکس تراپیست ایران کیست؟بهترین سکس تراپیست های ایران چه کسانی هستند؟ سکس تراپیست خوب در تهران؟سکس تراپیست خوب در مشهد؟سکس تراپیست خوب در کرج؟سکس تراپیست خوب در اهواز؟سکس تراپیست خوب در بندرعباس؟و….هزاران سوال از این دست…

ولی واقعیت این است که قبل از این ها اول باید این سوال را بپرسید که اصلا آیا در ایران سکس تراپیست داریم؟ یا آیا در ایران متخصص تشخیص و درمان اختلالات جنسی داریم؟

ما امروز می خواهیم به برخی از این سوالات پاسخ دهیم تا چیز هوایی برای شما روشن تر شود.

نکته مهم این است که متاسفانه تعداد افرادی که در ایران بعنوان تحصیل کرده رشته سکس تراپی یا سلامت جنسی یا تشخیص و درمان مشکلات جنسی و .. فارغ التحصیل شده اند کمتر از انگشتان یک دست شما هستند که یکی از این افراد آقای دکتر روح اله بای مدیر مرکز بهسازی فردا و فرداکلینیک است که در واقع بالاترین درجه علمی یعنی فلوشیپ سکس تراپی را بصورت اختصاصی در این رشته در ایران و خارج کشور تحصیل کرده و بصورت اختصاصی در مقاطع M.Phil  سلامت جنسی ،دکترای سلامت جنسی و فلوشیپ و فوق دکترای سکس تراپی از دانشگاه های دولتی و مطرح ایران و خارج از کشور فارغ التحصیل شده است و لذا می‌توان ایشان را اولین و تنها فارغ التحصیل رشته سلامت جنسی و دارای بالاترین درجه علمی دانشگاهی در این رشته در ایران و حتی آسیا نام برد که به لطف خدا ایشان سالهای درازی است که در دانشگاه ها و موسسات آموزشی ایران و خارج از کشور بصورت مدرس و استاد پروازی و همچنین در کلینیک ها و بیمارستان ها مراکز درمانی در ایران و خارج از کشور به امر درمان و همچنین آموزش متخصص می پردازند. درانتهای این مقاله اطلاعات کامل تری جهت شناخت و آشنایی با جایگاه علمی و مدیریتی ایشان ارایه شده است که شما را دعوت به مطالعه آن دعوت میکنم.  در نهایت در کنار این چند نفر برخی نیز در حد دوره های کوتاه مدت چند ماهه در ایران و خارج کشور دوره های آموزشی کارگاه جنسی یا ورکشاپ های جنسی را گذرانده آند. لذا با توجه به آنکه در ایران متخصص تربیت شده تخصصی و فارغ التحصیل دانشگاهی رشته سکس تراپی یا سلامت جنسی انگشت شمار هستند، متخصص های دیگری که از در زمینه های دیگر تحصیل کرده و آموزش دیده اند و وجوه مشترکی کاری با مشکلات زناشویی و جنسی ممکن است داشته باشند از جمله متخصصان اورولوژی،روانپزشکی،روانشناسی بالینی ، خانواده درمانی،مامایی،زنان و…جهت کمک به بیماران نیازمند پا به این عرصه گذاشته آند.

پس تا اینجا متوجه شدیم که اگر در جستجوی یک متخصص برای مشکل جنسی هستید و بدنبال فارغ التحصیل سکس تراپی یا سکس تراپیست هستید گزینه های بسیار محدودی پیش روی شما است. ولی از بین تلاشگران جامعه درمانی فارغ التحصیلان رشته های دیگر  که در بالا از برخی از آنها نام بردیم که فارغ التحصیل دانشگاهی این رشته نیستند ولی  در ایران در زمینه کاری سکس تراپی فعالیت می کنند گزینه بسیاری پیش روی شماست.

پس بد نیست قبل از مراجعه و گرفتن وقت ویزیت پرس جو کنید که متخصص مورد نظر داری چه تحصیلات و در چه رشته ای است.

 

درباره دکتر روح اله بای:

Dr.Roohallah Bay
دکتر روح اله بای اولین و تنها فوق دکترای سکس تراپی(تشخیص و درمان اختلالات جنسی) در ایران و از مدرسین و اساتید فعال در عرصه بین المللی هستند.
همچنین دکتر روح اله بای تنها فردی در ایران و احتمالا درآسیا هستند که توانسته اند علاوه بر گذراندن دوره های کوتاه مدت کارگاهی، دوره ها و مدارک آکادمیک را در سه مقطع دانشگاهی بلند مدت و تا بالاترین رده ممکنه ( Post Doctorate Fellow ) دقیقا در رشته سکس تراپی(تشخیص و درمان اختلالات جنسی) و سلامت جنسی سپری و اخذ نمایند، و به این واسطه می توانیم ایشان را پدر جوان سکس تراپی و سلامت جنسی ایران و حتی آسیا بنامیم.
و البته ایشان برای به کمال رساندن توانایی ها و دانش خود و همچنین افزایش وسعت نگاه بالینی ، در کنار تحصیلات دانشگاهی در رشته سکس تراپی، مدارک و دوره های دانشگاهی دیگری را نیز ، سپری و اخذ نموده اند از جمله دکترای نوروسایکولوژی و کارشناسی روانشناسی و کارشناسی ارشد خانواده درمانی.

در زیر مختصری از مدارک دانشگاهی و سوابق ایشان آورده شده است.

 

💥 خواهشمندیم آنها را به دقت مطالعه و بررسی نمایید. شما حق دارید درباره درمانگر خود بیشتر بدانید.💥

🔸فوق دکترای تشخیص و درمان اختلالات جنسی( سکس تراپی) و خانواده درمانی- گروه سکس تراپی و خانواده درمانی-بخش درمانهای خانواده دانشکده علوم پزشکی دانشگاه USM

🔸دکترای تخصصی سکس تراپی(تشخیص و درمان اختلالات جنسی) و سلامت جنسی خانواده

🔸فارغ التحصیل دوره M.Phil سکس تراپی(تشخیص و درمان اختلالات جنسی) . سلامت جنسی

🔸 فارغ التحصیل ممتاز دوره دکترای تخصصی نوروسایکولوژی و عنوان دار بهترین رساله سال کالج محل تحصیل.

🔸فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی و خانواده درمانی

شرح بسیار مختصری از سمت ها و پیشینه علمی و مدیریتی دکتر روح اله بای:
۱- مدرس و محقق بخش درمانهای خانواده دانشگاه علوم پزشکیUSM
۲- عضو موسسه Living Work تکزاس
۳- عضو علمی مرکز جهانی مطالعات خانواده
۴- رئیس گروه سلامت جنسی انجمن مطالعات خانواده ایران
۵- داور مدعو مقالات بین المللی Elsevier، Science Direct .
۶- عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران
۷- عضو انجمن روانشناسان ایران
۸- مدرس و مدیر گروه فرداکلینیک.
۹- هیات علمی و مدرس مرکز جهانی مطالعات خانواده
۱۰- مدرس دوره های آموزشی تخصصی در انستیتو روانشناسی دانشگاه تهران.
۱۱- مدرس کارگاه های تخصصی دانشگاه تهران.
۱۲- مولف و مترجم آثار ،کتب و مقالات علمی داخل و خارج از کشور.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ایشان در منابع و بانک اطلاعاتی روی لینک زیر کلیک کنید

https://www.researchgate.net/profile/Roohallah-Bay

 

مدیر سایت

فرداکلینیک:مرکز فوق تخصصی آموزش و درمانهای جنسی،زناشویی،کودکان و خانواده تحت نظارت دکتر روح اله بای:اولین فلوشیپ و فوق دکترای سکس تراپی(تشخیص و درمان اختلالات جنسی)و خانواده درمانی:بهش درمانهای خانواده دانشگاه علوم پزشکی USM ریاست گروه سلامت جنسی انجمن مطالعات خانواده ایران و مدیر فرداکلینیک(گروه بهسازی فردا)

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لینک کوتاه:

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

ویبراتور های نسل جدید بایل دارای بالاترین سطح رضایت مصرف کننده و چهار استاندارد کیفیت جهانی


سوالی دارید؟ واتساپ جوابگوی شما هستیم.