روش های افزایش میل جنسی مردان

افزایش میل جنسی یک موضوع پیچیده است و به عوامل متعدی بستگی دارد. اما در ادامه برخی راهکارها را برای افزایش میل جنسی در مردان معرفی میکنم:

1. مراقبت از سلامت کلی: بهداشت همه جنبه‌های زندگی شما شامل تغذیه سالم، ورزش منظم و خواب کافی نقش مهمی در حفظ سلامت جنسی دارد.لذا نسبت به حفظ سلامت خود متعهد باشید.

2. کنترل استرس: استرس نقش مهمی در کاهش میل جنسی دارد. روش‌های مدیریت استرس مانند تمرینات تأمل، روشن‌فکری و یوگا می‌توانند به شما کمک کند تا استرس را کاهش داده و میل جنسی را افزایش دهید.

3. ارتباط و صحبت با همسر: ارتباط و صحبت با همسر در مورد نیازها و خواسته‌های هر دوی شما می‌تواند ارتباط عمیق‌تر و صمیمی‌تری را به وجود بیاورد. همچنین بحث و گفت‌وگو می‌تواند راهی برای متوجه شدن مشکلات خاصی که ممکن است در رابطه وجود داشته باشد، باشد.

4. تنوع در زندگی جنسی: تجربه و تنوع در زندگی جنسی می‌تواند انگیزه برای افزایش میل جنسی شما باشد. امتحان پوزیشن ها و موقعیت‌ها، روش‌ها و نوع عملکرد مختلف ممکن است به شما کمک کند تا احساس تازه‌تری برای جنسیت پیدا کنید.

5. مشاوره: در مواردی که میل جنسی شما به شکل بارز کاهش یافته و مشکل شما مدام و پیوسته باشد، ممکن است نیاز به مشاوره حرفه‌ای با یک متخصص سکس تراپی و سلامت جنسی داشته باشید. در این صورت، مشاوره می‌تواند کمک شایانی به شما کند.

اگر مشکل شما در این زمینه پیشرفت کرد، ممکن است لازم باشد به یک سکس تراپیست مجرب مراجعه کنید تا علت احتمالی وجود مشکل را مورد برسی قرار دهد و درمان مناسبی را برای شما تجویز کند.

لطفا توجه داشته باشید که هر فردی شرایط زندگی متفاوتی دارد، بنابراین این راهکارها ممکن است برای همه مردان به همین شکل موثر نباشند. مهم است که روشی را انتخاب کنید که با سبک زندگی و نیازهای شما سازگار باشد. در صورت نیاز، مشاوره حرفه‌ای و کامل با سکس تراپ را در نظر بگیرید.

 

فرداکلینیک:مرکز فوق تخصصی و بین‌المللی آموزش و درمان مشکلات جنسی،زناشویی و خانواده و کودکان

تحت نظارت دکتر روح اله بای:اولین و تنها فوق دکترای و فلوشیپ تشخیص و درمان اختلالات جنسی در ایران و آسیا-بخش درمانهای خانواده دانشگاه علوم پزشکی USM،عضو هیات علمی مرکز جهانی مطالعات خانواده و ریاست گروه سلامت جنسی انجمن مطالعات خانواده ایران

لطفا جهت تعیین وقت ویزیت و هماهنگی سخنرانی ها یا شماره های بالای صفحه تماس حاصل فرمایید

09901911019

یا روی لینک واتس اپ زیر کلیک کرده و پیام بدهید

https://wa.me/989901911019

 

مدیر سایت

فرداکلینیک:مرکز فوق تخصصی آموزش و درمانهای جنسی،زناشویی،کودکان و خانواده تحت نظارت دکتر روح اله بای:اولین فلوشیپ و فوق دکترای سکس تراپی(تشخیص و درمان اختلالات جنسی)و خانواده درمانی:بهش درمانهای خانواده دانشگاه علوم پزشکی USM ریاست گروه سلامت جنسی انجمن مطالعات خانواده ایران و مدیر فرداکلینیک(گروه بهسازی فردا)

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لینک کوتاه:

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

ویبراتور های نسل جدید بایل دارای بالاترین سطح رضایت مصرف کننده و چهار استاندارد کیفیت جهانی


سوالی دارید؟ واتساپ جوابگوی شما هستیم.