انواع ویبراتور: مقایسه ویبراتور فانتزی و ویبراتور‌ کاربردی

انواع ویبراتور

مقایسه ویبراتور فانتزی و ویبراتور‌ کاربردی
یکی از نکات مهم برای انتخاب یک ویبراتور مناسب آگاهی از کارایی و اثربخشی آن است.
در بازار ویبراتور های دستی و برقی و‌ بخصوص ویبراتور های شارژی دو‌ دسته بندی کلی وجود دارد.
یکی ویبرانور های فانتزی و دیگری ویبراتور های کاربردی.
امروز می خواهیم درباره تفاوت بین ویبراتور های کاربردی و ویبراتور های فانتزی صحبت کنیم.
ویبراتور های فانتزی همانگونه که اسم شان بر می آید بیشتر جنبه فان داشته و جذابیت ظاهری دارند و غالبا در رنگ بندی های متنوع و چشم پسند و شکل های متفاوت عرضه می شوند. برخی از اینگونه ویبراتور ها شکل ها کنجکاوانه و ویژه ممکن است داشته باشند که با عناوین مختلفی اسم‌گذاری می شوند.مانند ویبرتور جنسی و ویبراتور دیلدویی یا دیلدو ویبراتور ، ویبراتور لاش، ویبرانور های مکنده،ویبراتور توپی،ویبراتور زبانی،ویبراتور سینه، ویبراتور پروستات،ویبراتور دلفینی،ویبراتور نقطه جی،ویبراتور جی اسپت،ویبراتور g، ویبراتور ماساژور g spot، ویبراتور نقطه جی، ویبراتور میکروفونی،ویبراتور ژله ای، ویبراتور دو‌طرفه، ویبراتور تخم‌مرغی،حلقه ویبراتور،ویبراتور حلقه ای،ویبراتور دو نفره و…برخی نیز امکانات و‌ آپشن های ظاهری زیادی ممکن است داشته باشند. مانند ویبراتور کنترل از راه دور ،ویبراتور بلوتوثی، ویبراتور کنترل با گوشی، ویبراتور بلوتوثی کنترلی و…

 


بد نیست بدانید که تقریبا تمام اینگونه ویبرانور ها از کیفیت بسیار پایین برخوردار بوده و اکثرا از تولیدات رده پایین چین هستند و مانند بسیاری از وسایل چینی از این دست ظاهر و تصویر اولیه زیبایی ارایه می دهند ولی در عمل بسیار ضعیف هستند و کاربردی ندارند.
متاسفانه اکثر افراد با دیدن ظاهر جذاب و قیمت نسبتا پایین نسبت به ویبراتور های کاربردی تمایل به خرید انها پیدا می کنند
ولی اکثر این تولیدات ویبره ای که ارایه می دهند حتی از ویبره گوشی شما نیز پایین تر است و بسیاری از مشتریان پس از خرید اینگونه وسایل حتی یکبار هم نمی توانند بدرستی از مصرف آن لذت ببرند و نهایتا در گوشه اتاق خاک می خورد و یا راهی سطل زباله می شود.
نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که برخی از این ویبراتور های فانتزی با تصویر و بروشور محصول نیز یکسان نیستند و کیفیتی که در تصاویر تبلیغاتی چشم نوازی می کند به هیچ‌وجه در عمل قابل مشاهده نیست. اکثر ویبراتور های فانتزی بر اساس ساختار های مهندسی و علمی ساخته نشده آند و صرفا هدف فروش محصول در کوتاه مدت بوده است و اکثر این محصولات هم برند یا نام و نشان واقعی و معتبری ندارند یا اساسا بعنوان ویبراتور فیک و ویبراتور تقلبی ساخته و روانه بازار می شوند. همچنین اکثر ویبرانور های فانتزی بخاطر سود آوری از پایین ترین کیفیت مواد اولیه و حتی از مواد بازیافتی ساخته شده اند.

ویبراتور های کاربردی به هدف استفاده و نه صرفا تماشا و لذت لحظه ای تولید شده اند و در تولید آنها از اجزا با کیفیت استفاده شده و مولفه ساخت مهندسی برای دوام آنها رعایت شده است. البته این به آن معنی نیست که ویبرتور های کاربردی ظاهر و ساخت ظاهری خوبی ندارند. برعکس ویبراتور های کاربردی ارزنده ای مانند مدل های پی شرکت بایل درکنار کیفیت داخلی بسیار بالا از بسیاری از ویبراتور های فانتزی ظاهر جذاب تری دارند بصورتی که شما بعنوان مشتری با دیدن و لمس کردنشان کیفیت آنها را لمس میکنید. در واقع در ویبراتور های کاربردی هم ظاهر و‌کیفیت ظاهری ملاک مهمی است ولی نه به قیمت از دست رفتن کیفیت و کارایی داخلی. بطور مثال در تولید اکثر ویبراتور های حلقه ای که در بازار ایران برای مردان وجود دارد هیچ‌گونه آگاهی علمی و مهندسی لحاظ نشده و اساسا تولید کننده فقط می خواسته از کنجکاوی  که در ذات غریزه انسان نهفته است استفاده کند و محصولی را بفروشد.حال این محصول چقدر در دنیای واقعی می‌تواند لذت ایجاد کند با اهداف و‌ ادعا هایی که در تبلیغات این گونه ویبراتور ارایه شده جامع عمل بپوشاند اساسا اهمیتی نداشته.در صورتی که در مقابل برخی از انواع این ویبراتور های کاربردی حتی در مراکز درمانی و کلینیک ها بعنوان ویبرانور حرفه جهت درمان هدفمند مشکلات بیماران و حتی در بعد درمان مشکل ارگاسم و مشکل بی میلی بانوان قابل استفاده هستند.
همچنین همانطور که گفتیم یکی از دلایل جذب شدن مشتریان به ویبرانور فانتزی قیمت ظاهرا ارزان آنها است در صورتی در عمل بخاطر عدم کارایی و کفایت لازم و عدم کیفیت مناسب و عدم اثربخشی اکثرا و عمر کوتاه آنها شما هزینه چند برابر آنچه فکر میکنید ذخیره میکنید را بایت انتخاب تان خواهید پرداخت.
با این توضیحات پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب ویبرتور و‌ ماساژور صرفا ظاهر و جذابیت را ملاک قرار ندهید.

به یاد داشته باشید که ویبراتور ها هم مانند بسیاری از محصولات الکتریکی مانند جارو برقی و چرخ گوشت و.. ظاهری تقریبا مشابه دارند و آنچه متفاوت کیفیت و کارایی و اثربخشی آن در بستر عمل است.

 

همچنین می تواند مقاله های مرتبط زیر را هم مطالعه کنید

تاثیر ویبراتور و ماساژور زناشویی

نکاتی برای انتخاب یک ویبراتور مناسب

ویژگی های کلاهک مناسب ویبراتور ها برای ماساژ زناشویی

 

پیشنهاد میکنیم که برای تهیه ویبراتور مناسب و اصیل از منبع معتمد مانند ویبراتور های شرکت بایل استفاده کنید.در این راستا همچنین می‌توانید از مشاوران شرکت بایل جهت انتخاب ویبراتور مناسب بصورت رایگان بهره ببرید.

مسیر های ارتباط با کارشناسان شرکت بایل در ایران

لینک ارتباط مستقیم تلگرام

https://t.me/afraa98

لینک ارتباط مستقیم واتس اپ

https://wa.me/989372673351

پیج اینستاگرام

http://www.instagram.com/biel.technology

 

سایت رسمی شرکت بایل

www.biel.ir

 

تماس مستقیم

09372673351

فرداکلینیک:مرکز فوق تخصصی و بین‌المللی آموزش و درمان مشکلات جنسی،زناشویی و خانواده و کودکان

تحت نظارت دکتر روح اله بای:اولین و تنها فوق دکترای و فلوشیپ تشخیص و درمان اختلالات جنسی در ایران و آسیا-بخش درمانهای خانواده دانشگاه علوم پزشکی USM،عضو هیات علمی مرکز جهانی مطالعات خانواده و ریاست گروه سلامت جنسی انجمن مطالعات خانواده ایران

لطفا جهت تعیین وقت ویزیت و هماهنگی سخنرانی ها یا شماره های بالای صفحه تماس حاصل فرمایید

09901911019

مدیر سایت

فرداکلینیک:مرکز فوق تخصصی آموزش و درمانهای جنسی،زناشویی،کودکان و خانواده تحت نظارت دکتر روح اله بای:اولین فلوشیپ و فوق دکترای سکس تراپی(تشخیص و درمان اختلالات جنسی)و خانواده درمانی:بهش درمانهای خانواده دانشگاه علوم پزشکی USM ریاست گروه سلامت جنسی انجمن مطالعات خانواده ایران و مدیر فرداکلینیک(گروه بهسازی فردا)

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لینک کوتاه:

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

ویبراتور های نسل جدید بایل دارای بالاترین سطح رضایت مصرف کننده و چهار استاندارد کیفیت جهانی


سوالی دارید؟ واتساپ جوابگوی شما هستیم.