انواع ارگاسم در زن ها

انواع ارگاسم در زنان متنوع هستند و هر زنی ممکن است تجربه‌های مختلفی از آنها داشته باشد. اما برخی از ارگاسم‌های شابع در زنان عبارتند از:

1. ارگاسم کلیتورال: این نوع ارگاسم با تحریک مستقیم بخش حساس کلیتوریس رخ می‌دهد. مهارت‌های رسیدن به این نوع ارگاسم با استفاده از لمس، ماساژ مناسب فیزیکی بخش های حساس و استفاده از تحریک‌دهنده‌های خارجی رخ می دهد.

این نکته حایز اهمیت است که بسیاری زنان بخاطر تفاوت زمانی در دستیابی به ارگاسم در مقایسه به مردان یا مشکل و اختلال ارگاسم و یا عدم وجود شرایط مهارتی همسرشان، دیرتر به ارگاسم می رسند که استفاده از ابزار های مانند ویبراتور کلیتوریس و ویبراتور واژنی … باعث تسریع و کاهش تفاوت و رفع مشکل می‌گردد.

در موضوع ارگاسم کمک به آرامی سازی و ایجاد آرامش عضلانی در زنان با استفاده از ماساژ بوسیله ماساژور و ویبراتور های استاندارد و مناسب موضوع بسیار کمک کننده ای می تواند باشد. مقالات متعددی در سایت در این باره نوشته ام که میتوانید آنها را مطالعه کنید همچنین برای تهیه ماساژور و ویبرانور استاندارد از جای معتمد به شما توصیه میکنم از ویبراتور های مدل پی شرکت بایل استفاده کنید که نمونه های از آنها را در اینجا می‌بینید

 

 

برای ارتباط با شرکت بایل روی لینک زیر کلیک کرده یا با شماره زیر تماس بگیرید یا روی هر یک از تصاویر کلیک کنید

یا روی لینک واتس اپ زیر کلیک کرده و پیام بدهید

https://wa.me/989372673351

09372673351

 

2. ارگاسم واژینال: این نوع ارگاسم با تحریک ناحیه داخل واژن و منطقه پیرامونی آن رخ می‌دهد. مهارت‌های رسیدن به این نوع ارگاسم شامل آماده‌سازی واژن با احساس و ایجاد تحرک و تنوع در حرکات واژنی است.

3. ارگاسم نقطه‌ای: برخی زنان می‌توانند از تحریک نقطه G یا سایر نقاط حساس داخل واژن لذت ببرند. مهارت‌های رسیدن به این نوع ارگاسم شامل شناسایی و تحریک مناسب این نقاط حساس است.

4. ارگاسم همزمان (ارگاسم مختلط): در برخی موارد، زنان می‌توانند همزمان از ارگاسم کلیتورال و واژینال لذت ببرند. مهارت‌های رسیدن به این نوع ارگاسم شامل استفاده از تحریک‌دهنده‌های خارجی و داخلی، ترکیب حرکات و موقعیت‌های مختلف و افزایش همزمان تحریک‌های کلیتوریس و واژنی است.

 

فرداکلینیک:مرکز فوق تخصصی و بین‌المللی آموزش و درمان مشکلات جنسی،زناشویی و خانواده و کودکان

تحت نظارت دکتر روح اله بای:اولین و تنها فوق دکترای و فلوشیپ تشخیص و درمان اختلالات جنسی در ایران و آسیا-بخش درمانهای خانواده دانشگاه علوم پزشکی USM،عضو هیات علمی مرکز جهانی مطالعات خانواده و ریاست گروه سلامت جنسی انجمن مطالعات خانواده ایران

لطفا جهت تعیین وقت ویزیت و هماهنگی سخنرانی ها یا شماره های بالای صفحه تماس حاصل فرمایید

09901911019

یا روی لینک واتس اپ زیر کلیک کرده و پیام بدهید

https://wa.me/989901911019

مدیر سایت

فرداکلینیک:مرکز فوق تخصصی آموزش و درمانهای جنسی،زناشویی،کودکان و خانواده تحت نظارت دکتر روح اله بای:اولین فلوشیپ و فوق دکترای سکس تراپی(تشخیص و درمان اختلالات جنسی)و خانواده درمانی:بهش درمانهای خانواده دانشگاه علوم پزشکی USM ریاست گروه سلامت جنسی انجمن مطالعات خانواده ایران و مدیر فرداکلینیک(گروه بهسازی فردا)

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لینک کوتاه:

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

ویبراتور های نسل جدید بایل دارای بالاترین سطح رضایت مصرف کننده و چهار استاندارد کیفیت جهانی


سوالی دارید؟ واتساپ جوابگوی شما هستیم.